בחר לפי יעד
בחר לפי סוג חופשה
בחר לפי מפה
יעדים מועדפיםהמועדפים שלי

תנאים כלליים להזמנה

לקוחות יקרים,

נא קראו בעיון את פרטי התנאים והאחריות של חברת ואקאנס כפי שהם מופיעים בעמוד זה לפני השימוש בשירותנו. המידע הניתן בעמוד זה חשוב ביותר וכולל את כל מה שנחוץ לכם לפני שאתם מזמינים את חופשתכם והוא כולל גם הסבר קצר על השימוש באתר.

 כללי

  • כל הוילות, הדירות, האחוזות, המלונות והבתים אשר אנו מציעים ללקוחותינו נבחרו אישית על ידי צוות ואקאנס בקפידה ולאחר שביקרנו בעצמנו כמעט בכולם. במקרה של וילה המוצעת לכם שבה לא ביקרנו, הרי שתיודעו על כך מבעוד מועד. הבתים נבדקים על ידינו מדי תקופת זמן על מנת לוודא שהם עומדים בסטנדרטים הגבוהים שהצבנו לעצמנו. 

  • הפרטים שאנו מספקים לכם בעת מתן ההצעה מהימנים ומדויקים. יחד עם זאת, יש לזכור כי עשויים באופן טבעי להיות שינויים במצב הבית אשר יחולו בין זמן ביקורנו בו לבין זמן שהייתכם בו. לואקאנס לא ידוע על אי התאמה בין הנתונים המופיעים באתר זה לבין המצב בפועל. במידה וקיימים פערים בין הנתונים שהיו ידועים לואקאנס בעת ביצוע ההזמנה לבין המצב בפועל בבית, ואקאנס לא תוכל להיות אחראית להם. ואקאנס תעשה כל שביכולתה לעדכן את הנתונים החדשים באופן מיידי. 

  • וילות, דירות, ויחידות דיור באחוזות כפריות מוצעות במתכונת של Self Catering. במקומות אלה עומד לרשותכם מטבח מאובזר, הם אינם כוללים שירותי נקיון, החלפת מצעים ומגבות ובדרך כלל גם אינם כוללים ארוחת בוקר. בחדרי אירוח ב- B&B או במלונות או בחלק מהטירות אין מטבח אך מוצעת לכם ארוחת בוקר ולעתים גם שירות נקיון יומי. 

  • כל פרטי ההזמנה יופיעו באישור ההזמנה שתקבלו מואקאנס עם ביצוע ההזמנה. פרטי הבית, הכתובת המדויקת, פרטי בעלי הבית או איש הקשר להתקשרות ודרכי ההגעה יופיעו בואוצ'ר שתקבלו עם ביצוע יתרת התשלום לפני הנסיעה. 

  • תמונות הבית כפי שמופיעות באתר זה נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונות המוצגות באתר, חלקן או כולן, לבין מצב הנכס בפועל.  

 

שימוש באתר

  • באתר שלנו הושקעו מאמצים רבים וחשיבה ממושכת על מנת שהשימוש בו יהיה קל וידידותי למשתמש

  • בניגוד לאתרי הזמנת בתים אחרים באינטרנט, אין באפשרותנו להציג בפניכם את זמינות הבתים השונים בהתאם לתאריכי חופשתכם, שכן אנו עובדים עם בעלי בית רבים ומגוונים. על מנת לקבל מידע על זמינות בית מסוים בתאריכים בהם אתם מבקשים לנסוע, אנא צרו איתנו קשר

  • בעת יצירת הקשר תוכלו לקבל מאיתנו אינפורמציה נוספת על הבית בו אתם מעוניינים וכן לקבל הצעות נוספות שעשויות להתאים לכם, לעתים גם של בתים נוספים שעדיין לא מוצגים באתר

  • הבתים שלנו מחולקים למספר קטגוריות, כאשר לכל קטגוריה סימן שונה. וילות הן בתים עצמאיים עם מטבח מאובזר שתוכלו לשהות בהם לבדכם; אחוזות כפריות הן אחוזות שבהן יש בדרך כלל מספר חדרים ומספר דירות או יחידות דיור כאשר השטחים הציבוריים משותפים לכלל האורחים; דירות הן דירות המושכרות למטרות חופשה בערים הגדולות; B&B הם בתים כפריים שבהם תוכלו לשהות בחדר בבית שחלקו מאויש על ידי בעלי הבית ולקבל גם ארוחת בוקר, טירות הן בדרך כלל טירות שהוסבו ל- B&B; ובקטגוריית המלונות, תמצאו מלונות בוטיק מיוחדים וקטנים

  • בתיאור כל בית, דירה או אחוזה מצוין מספר האנשים המינימלי והמקסימלי שהוא יכול לארח, וכן מספר הדירות וסוגיהן במקרה של אחוזות כפריות. בתיאור המלונות, הטירות וה- B&B מצוין מספר החדרים שיש במקום וכן סוגי החדרים שיש בו (זוגי, טריפל, משפחתי, סוויטה וכדומה). בתיאור המילולי תמצאו גם את הנתונים באשר למספר חדרי האמבטיה והשירותים שיש בבתים

  • המחיר הנקוב בתיאור כל בית באתר הוא מחיר המינימום ללילה או לשבוע, על פי המצויין. יש לזכור שהמחירים משתנים בהתאם לעונה, למספר האנשים ולהחלטת בעלי הבית, והמחיר שיוצע לכם בהצעת המחיר הוא המחיר הרלוונטי, גם אם הוא שונה ממחיר המינימום המצויין באתר

 

כללי התנהגות בבתים, בדירות, בוילות ובחדרים

 אתם אורחים של בעלי הבית. מדובר בבתים שהושקעו בהם כסף רב ומחשבה רבה על מנת שישמשו לנוחות מקסימלית שלכם, האורחים. בניגוד למלון, כללי ההתנהגות בבתים באירופה, במיוחד בצרפת ובאיטליה, שונים ועלינו לכבד אותם.

 כדי לשמור על הוילה, הבית או הדירה ששכרתם וכדי לכבד את הבקשות של בעלי הבית, אנא הקפידו על הכללים הבאים: 

  • בבית או בדירה אין שירות חדרים ואין שירות נקיון, אלא אם הוגדר אחרת בהזמנה. אנא שמרו על הנקיון, אנא החזירו את הבית במצב סביר, כאשר הכלים שטופים, המקרר מרוקן ממזון והאשפה מפונה.

  • אנא הקפידו על מספר האורחים כפי שהוגדר בואוצ'ר. אין להכניס אורחים נוספים מעבר למה שהבית מסוגל להכיל או מעבר למה שהוגדר על ידי בעל הבית.

  • אנא כבדו את בעלי הבית ואת העובדים בבית, באם אתם פוגשים בהם במהלך החופשה

  • אנא הקפידו לשמור על החפצים בבית, בעיקר על החפצים יקרי הערך

  • אנא כבדו את שעות הכניסה והיציאה המוגדרות על ידי בעלי הבית

  • חברת ואקאנס לא תוכל לשאת בהוצאות שייגרמו כתוצאה מגרימת נזק לחפצים בבית או למבנה עצמו או בעלויות נוספות שייגרמו על ידי התנהגות לא נאותה של האורחים. כמו כן החברה לא תישא בהוצאות אשר ייגרמו לבעל הבית כתוצאה מאי כיבוד הכללים הנ"ל

  • אתם תתבקשו ברוב הבתים לשלם פקדון או ערבון, או באמצעות כרטיס אשראי או במזומן, אשר ישמש את בעל הבית בכל מקרה בו הוא ייאלץ לחייב אתכם על אי שמירת כללים אלה.

  • בבתים המשמשים כ- B&B מתגוררים בדרך כלל בעל הבית ומשפחתו באגף אחר של הבית. יש לכבד את פרטיות המשפחה המארחת, את כללי ההתנהגות בבית שלה ולזכור שאין מדובר במלון. ה- Bַ&B או ה- Chambres d'hote בצרפתית הם מוסד עתיק יומין באירופה, שאין לו אח ורע בישראל. במקומות אלה אין דסק קבלה הפתוח 24 שעות והאורח הוא אורחו של בעל הבית בביתו. בחדרים לא תמיד יש מכשיר טלוויזיה או מיני בר כנהוג בדרך כלל במלונות. אנא הקפידו לכבד את הכללים שקובע בעל הבית.

 תנאי תשלום 

  • בכל הזמנת בית או חדר במלון תידרשו לשלם עם ההזמנה מקדמה בסך 25% מגובה ההזמנה הכולל בתוך יומיים מקבלת אישור ההזמנה. במידה ותשלום המקדמה לא יבוצע עד המועד הקבוע באישור ההזמנה, ניאלץ לבטל את ההזמנה. 

  • את יתרת התשלום יש לשלם כחודש לפני מועד הנסיעה, אלא אם צוין במפורש אחרת על ידי ואקאנס. 

  • ניתן לשלם בכל אמצעי התשלום: כרטיס אשראי – ללא אפשרות תשלומים, מזומן – יורו או שקלים, צ'ק או העברה בנקאית. 

פקדון, בטחון וערבון 

  • פרטי כרטיס האשראי שלכם נחוצים לבטחון על מנת שנוכל להזמין ולשריין עבורכם את הבית המבוקש. ההזמנה לא תוכל להיות משוריינת ללא מתן כרטיס האשראי לבטחון והיא תבוטל בתוך יומיים מביצוע ההזמנה במקרה של אי מסירת כרטיס האשראי. 

  • כל בעל בית, וילה או אחוזה כפרית דורש מהאורחים תשלום ערבון בכניסה לבית או לפניה. בעלי הבית נוהגים לגבות את הערבון באופנים שונים: כרטיס אשראי לבטחון או במזומן – לעתים עם ההגעה לבית ולעתים מראש. גובה הערבון משתנה בהתאם לגודל הבית ולאיזור בו הוא נמצא. חברת ואקאנס לא תוכל לשאת בשום מקרה באחריות לכל נזק שייגרם על ידי הלקוח בבית ואשר בגינו הוא נדרש לממש את הערבון או את חלקו. הערבון ניתן מהלקוח ישירות לבעל הבית וחברת ואקאנס אינה קשורה לתהליך זה בשום מקרה. 

  • הערבון משמש בין השאר להגנה מפני נזק שנגרם לבית על ידי הלקוח, נזק הנגרם לחפצים בבית על ידי הלקוח, ולמקרים בהם השאיר הלקוח את הבית לפני עזיבתו שלא במצב הנדרש על ידי בעל הבית (ראו סעיף המתייחס לכללי התנהגות בבתים). 

ביטול עסקה 

במקרה של ביטול ההזמנה אנו מפעילים את תנאי הביטול החלים עלינו על ידי בעלי הבתים. תנאי הביטול הם כדלקמן: 

  • במקרה של ביטול מיום ההזמנה ועד 60 יום לפני הכניסה לבית – דמי טיפול והעברות בגובה 10% מסך ההזמנה 

  • במקרה של ביטול בין היום ה- 59 ליום ה- 30 לפני הכניסה לבית – תשלום של 25% מסך ההזמנה 

  • במקרה של ביטול בין היום ה- 29 ליום ה- 15 לפני הכניסה לבית – תשלום של 50% מסך ההזמנה 

  • במקרה של ביטול בין היום ה- 14 ליום ה- 5 לפני הכניסה לבית – תשלום של 90% מסך ההזמנה 

  • במקרה של ביטול בין היום ה- 5 לפני הכניסה לבית ועד מועד הכניסה לבית ואחריו – תשלום של 100% מסך ההזמנה

 תנאים אלה עשויים להשתנות במקרים מיוחדים, בהם תנאי בעלי הבית שונים. במקרים כאלה, תישלח אליכם מדיניות הביטול הרלבנטית. 

במקרה של הזמנת חדר במלון, ייקבעו דמי הביטול על פי מדיניות הביטול הרשמית של המלון, כפי שמפורסמת באתר המלון. 

תשלומים נוספים 

  • המחירים שאנו מציעים לכם אינם כוללים מיסי תייר – אשר מקובלים כמעט בכל מלון, דירה, וילה או אחוזה באירופה – ואשר גובהם הוא 1-3 יורו לאדם ליום – תלוי במקום. מס זה ישולם על ידי הלקוח עם הגיעו למקום ישירות לבעלי הבית או המלון. במקרים חריגים אין צורך בתשלום מס תייר ומומלץ לברר לפני הנסיעה האם המקום אליו אתם נוסעים גובה מיסי תייר. 

  • בכל וילה או בית ייתכנו עלויות נוספות הנהוגות באירופה – כגון דמי נקיון סופי, חשמל, מזגן, חימום, חניה, מצעים ומגבות (במקרים נדירים) וכיוצ"ב. אנו נציין בפניכם בכל הצעת מחיר מהן העלויות הנוספות הנדרשות בבית שהזמנתם ואת חלקן יהיה אפשר לשלם מראש. מומלץ לברר לפני הנסיעה האם תידרשו לשלם תשלומים נוספים.  

הגעה 

  • ברוב הבתים הכפריים יום הכניסה המקובל לבית הוא בשבת וכך גם יום העזיבה המקובל. הדבר נכון בודאי בעונה החמה – יולי ואוגוסט. בחודשים האחרים תיתכן גמישות בימי הכניסה והיציאה. מומלץ לבדוק איתנו מה יום הכניסה המקובל בתאריכים בהם אתם מבקשים לנסוע.

  • שעת ההגעה המקובלת היא בדרך כלל בין 14:00 ל- 18:00, אלא אם צוין אחרת בהזמנה. אצל חלק מבעלי הבתים ישנה תוספת למחיר במקרה של הגעה מוקדמת או מאוחרת או במקרה של הגעה ביום א' או בחגים, ואצל חלק אחר שעת ההגעה הנדרשת שונה. חשוב להקפיד על שעת ההגעה הנדרשת על ידי בעל הבית. אנא מסרו לנו לפני נסיעתכם את שעת ההגעה המשוערת וכן את מספר הטלפון שלכם עד למנת שבעל הבית יוכל ליצור איתכם קשר. חשוב להודיע בכל מקרה לבעל הבית על שעת הגעתכם כשעה לפני ההגעה. אנא צרו איתו קשר במספר הטלפון שיופיע בואוצ'ר.

  • בבית יחכה לכם בעל הבית או מי מטעמו בשעה בה הודעתם שתגיעו או על פי מה שנקבע בתיאומכם מולו. הוא יראה לכם את הבית ויתן לכם הסברים על תפעול המכשירים בבית. אנא השתדלו לבקשו שלא ללכת עד שקיבלתם את ההסברים המלאים הנדרשים לכם וכשאתם בטוחים שהבנתם את כל הדרוש.

  • במקרה של הגעה מאוחרת מאד או מוקדמת מאד, אנא עדכנו אותנו ונבדוק מול בעלי הבית האם הגעה כזו אפשרית. במקרים מסויימים של הגעה מאוחרת מאד יתכן שהמפתח יושאר עבורכם בכניסה לבית, במקום שייקבע מראש  

עזיבה 

  • שעת העזיבה המקובלת בכל הבתים והדירות היא בין 10:00 ל- 11:00 בבוקר אלא אם צוין אחרת בהזמנה. הבתים צריכים להיות מפונים בזמן על מנת שיוכלו לנקות אותם לקראת האורחים החדשים. אנא כבדו את שעת העזיבה המבוקשת על ידי בעלי הבית. במקרה של צורך בעזיבה מאוחרת, אנא יידעו אותנו מראש ואנו נבדוק מול בעלי הבית מה ניתן לעשות למענכם. 

  • לפני העזיבה תתבקשו בדרך כלל על ידי בעלי הבית להיות נוכחים בעת שבעל הבית מגיע על מנת לבדוק את מצב הבית בכדי שיוכל להשיב לכם את הפקדון ששילמתם. אנא הקפידו להימצא שם. 

מפות באתר 

המפות המוצגות באתר מציגות את מיקום הבית בקירוב. כתובת מדויקת תימסר לאחר ביצוע ההזמנה, ותופיע בואוצ'ר.

ארוחת בוקר 

בחלק מהמקומות המחיר כולל ארוחת בוקר. הדבר יצויין במפורש באישור ההזמנה ובואוצ'ר שתקבלו. בחלק מהמקומות ארוחת הבוקר היא בתשלום נוסף שמשולם במקום. בבתים ובוילות אין שירות של ארוחת בוקר, אלא אם מצויין אחרת בהזמנתכם.

תכולת הבתים 

הבתים שאנו מציעים מאובזרים היטב במטרה לשרת אתכם במהלך חופשתכם. עם זאת, חשוב לזכור את הדברים הבאים: 

  • אין בבתים ובדירות סבון ושמפו וכלי רחצה אישיים

  • יש לעתים בדירות ובבתים חומרי ניקוי וכביסה אולם בעלי הבית אינם מחויבים לספק אותם. במקרה שחומרים אלה חסרים, תוכלו לרכוש אותם בחנות הקרובה לוילה

  • בדירות ובבתים יש מצעים ומגבות אלא אם מצוין אחרת באישור ההזמנה

  • הזמנת מגבות נוספות אפשרית בתשלום נוסף

  • בדירות ובבתים יהיה עם הגיעכם נייר טואלט אך בדרך כלל הוא לא יספיק לכל זמן שהותכם ותוכלו לרכוש אותו בחנות הקרובה לוילה

  • בחלק מהמטבחים בדירות או בבתים, בעיקר באיטליה, אין מיקרו או קומקום חשמלי – מדובר במכשירים שעדיין לא פופולריים במיוחד באיטליה

  • טלוויזיה: סימון באתר של הימצאות מכשיר טלוויזיה בבית מסוים משמעותו שיש בבית לפחות מכשיר טלוויזיה אחד, אך הוא אינו מייצג בהכרח הימצאות מכשיר טלוויזיה בכל אחד מהחדרים בבית, וגם לא מבטיח קליטת ערוצי כבלים או לווין

  • מיזוג אויר: סימון באתר של מיזוג אוויר בבית מסוים משמעותו שיש בבית מיזוג אויר אך הוא אינו מייצג בהכרח המצאות מיזוג אויר בכל אחד מהחדרים בבית. מומלץ לבדוק איתנו מהם החדרים הממוזגים

  • אינטרנט – סימון באתר של קיומו של אינטרנט בבית מסוים משמעותו שיש בבית תשתית לאינטרנט אלחוטי. עם זאת יש לזכור כי בבתים עתיקים קיימים לעתים קירות עבים במיוחד אשר חוסמים את הגלישה או מאטים אותה באופן משמעותי בחלק מאגפי הבית. ואקאנס לא תוכל להיות אחראית במקרים אלה לכל טענה שתועלה על ידי הלקוח

  • אחסון: לא בכל הבתים הכפריים או הדירות העירוניות יעמדו לרשותכם פתרונות אחסון שיספיקו לכל ציודכם. מובהר בזאת שואקאנס אינה אחראית לחוסר בפתרונות אחסון בבתים שהיא מציעה

 קניין רוחני 

  • כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר ,לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של חברת ואקאנס. 

  • אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר ואקאנס אלא אם כן נתן נציג החברה את הסכמתו לכך, בכתב ומראש. 

  • אין בהצגת המידע ו/או הנכסים  ו/או שירותים המוצגים באתר זה משום הבעת דעה לגביהם, לגבי אופיים או טיבם ע"י חברת ואקאנס. 

  • השימוש בפרטי הבית שתקבלו במסגרת שירותי ואקאנס הנו לשימושכם האישי בלבד והנכם מתחייבים שלא להעבירם לאדם או לגוף אחר.

   

אנו מאחלים לכם חופשה נעימה!!!

צוות ואקאנס

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

תנאים כלליים להזמנהתנאים כלליים להזמנהתנאים כלליים להזמנהתנאים כלליים להזמנה